ترفند هاى کمیاب کلش آف کلنز

در اینجا ترفندهایى معرفى میشوند که جایى دیگر ندیده ایید!!

ترفند هاى کمیاب کلش آف کلنز

در اینجا ترفندهایى معرفى میشوند که جایى دیگر ندیده ایید!!

  • ۲
  • ۰

این روزا کمتر کسى را میتونید ببینید که کلش آف کلنز بازی نکنه و اون دسته هم شاید افراد مسن باشند!!!😁

یکى از دغده هاى اصلى کلش بازان جم بوده و با رشد آمار کلش بازان سایت هاى فروش جم رشد کرده و امروزه میتونید توو اکثر سایتا تبلیغات فروش جم رو ببینید!!

اما نحوه کار این سایتا به چگونه است؟؟ اگر فکر میکنید که سایتاى فروش جم یه نوع واسطه هستن سخت در اشتباهید.

راه حل خیلى ساده تر از این مبحثاست ، اونا با یه روش انتقال جم از اکانتى به اکانتى دیگه اقدام به فروش جم میکنند راه حل بسیار ساده که این روزها درآمد کلانى را روانه جیب فروشنده ها میکنند در واقع همین است.

ما این روش رو واسه شما بطور بسیار آسان آموزش میدیم.

شما در این روش در ابتدا اکانت اول خود را وارد کرده سپس اکانت دوم ( دقت داشته باشین که این روش از طریق صفحه ورود جیمیل اطلاعات را وارد کرده که از پروتکل هاى امنیتى بالایى بهره میبرد ) را وارد کرده سپس به صفحه فروم کلش اف کلنز منتقل شده و میزان جم را انتخاب کرده و گزینه TRANSFER را انتخاب نموده و با موفقیت جم انتقال پیدا خواهد کرد ، نظراتتونو با ما در میان بذارید ، موفق باشید

  • ۹۴/۰۴/۰۲
  • سهراب نصرالهی

نظرات (۲۰۸)

سلام، خیلی ممنون که ما رو آگاه کردید با حرف هاتون،
ببخشید این گزینه ی transfer کجاست نمی بینمش هر چه قدر میگردم داخل خود کلش هست یا داخل نرم افزار جیمیل؟
فرم کلش اف کلنز کجاست بگید دیگه؟
جان مادرت جواب بده دیگه از کجا پیداشون کنم؟
  • سهراب نصرالهی
  • دوست عزیز بطور موقت این سرویس از دسترس خارج شده ، اما اگه بخواین راهنماییتون میکنم
    پس اگه میشه راهنمایی کنید ، فرم کلش رو از کجا پیدا کنم؟
    لطفا جواب بدید
    جان مادرت🙏
    فرم کلش اف کلنز کجاست 
  • مهدی پیران
  • چه جوری تورو خدا آموزش تصویریشو بزار
    بچه ها راست میگن اگه آموزش تصویریش رو بزاری خیلی خیلی ممنون میشم
    نوکرتون ه مهستم😉😄
    خواهش میکنم لطفا جون مادرت اموزش تصویریش رو بزار یه دنیا ممنونتم///
    ازشما خواهش میکنم که فرم کلش او کلنز را به ما نشان بدهید یعنی تصویری
    بابا اینا این سایت بدرد نخوره اصلا مصل بچه آدم یاد نمیده همش چرت گفته 
    همش الکیه اگه راست بود جواب میدادن همش اکیه چرت گفته
    آره بابا اگه راست بود یه نفر چند تا بازی میساخت از همه اکانت ها جم هارو انتقال میداد به بازی اصلیش و تقلب میکرد😂😂😂
    کمپانی که این بازیو ساخته کاری کرده که کسی نتونه تقلب کنه 
    مگه الکیه
    عالی بوووووووووووووووووووووووووووووووووووود مچکررررررررررر از همتون  عااااالیییییه  حتی سرور های کلش هم متوجه نشدن من الان ده هزار تا جم با اکانت لول 116 برای خودم سااااختم عااالیه ممممممنننننننووووون  ینی تقلب بهتر از این نمیشد در ضمن یه کمکی به همه دقیق مطلب رو بخونید متوجه میشید کجا و چی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بازم ممممممنووووونم خدا خیرتون بده
    بابا خالى نبند ده هزارتا جم گرفتى تو گفتى این همه ادمم باور کردن  دوستان عزیز این کار غیر ممکنه کلاً حک این بازى غیر ممکنه همه ادعاى دروغ میکنن اما من یه روش خوب بلدم  و روشم اینه که تو بازى زحمت بکشى و اتک پشت اتک بزنى و جم هاتو جمع کنى برا گرفتن  کارگر من الان با همین روش یکى از بهترینهاى ایرانم لولم هم صدو پنجاه 
    لطفا اگه میشه بیشتر توضیح بدین بی زحمت توضیحات بیشترو به جیمیلم ارسال کنین خیلی ممنون vahidwf@gmail.com
    سلام اصلا انتقال جم وجود ندارد ولی من یک سایتی معرفی میکنم که با ثبت نام کردن و گرفتن امتیاز میتوانید گیفت کارت مجانی بگیرید آدرس سایت
    http://www.AWSurveys.com?R=4788630

    سلام دوست عزیز لطفا با تصویر  یا توضیح کامل بدین تا ما متوجه شویم ممنون 


    سلام دوست داران عزیز اگر کسی بازی دومی نیشنز بازی می کنه بیاد درون کلنpersiankingdon ممنون راستی  اگر لطف کنین زود تر اگ میشه جواب من را بدین  ممنون 


    سلام دوست داران عزیز اگر کسی بازی دومی نیشنز بازی می کنه بیاد درون کلنpersiankingdon ممنون راستی  اگر لطف کنین زود تر اگ میشه جواب من را بدین  ممنون 

    با سلام بخشید کجا باید بریم که جیمیل اول و دوم و.... رو انجام بدیم؟وفروم هم کجاست وچیست و تراسفر کجا ست لطفااا جواب بدید
    سلام میشه بگی این فرم کلش کجاس من که هر چه قدر میگردم پیداش نمیکنم
    سلام دوست عزیز شما یه مطلبی رو نوشتین و یه توضیحات مبهمی دادین الان دقیقا همه کسایی که اینجا نظر دادن سوالشون اینه صفحه فروم کجاست ؟ لطفا حداقل وقتی یه مطلبی رو مینویسین توضیحات دقیق بدین مگه اینکه خودتون از گفتن این مطلب پشیمون شده باشین ! لطفا تمنا دارم بگید صفحه فروم کجاست !
    همش کوسشره
    کسکش ده بگو کجاست ننه جنده باتوم
    سلام ای دی لاین یا شمارت یا ای  دی تاگرامتو بده یه نظر شخصی دارم باهات
    ای کاش تصویری توضیح میدادی الان من  هیچی نفهمیدم...........

    اکانت فروشی
    لول88
    تاونال 8
    قیمت220
    شماره مبایل09385032284

    کیر هرکی جواب نده مخصوصا مدیر سایت فرم کلش کجاسسسسسسست؟
    همه الکیه اگه راست بود جواب میداد 
    کجا بأید ادرس جیمیل اول و دوم بزنم
    <a href="http://www.AWSurveys.com?R=4929752"> A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!</a> برین ثبت نام کنین گیفت کارت رایگان بگیرین

    in site ke ali gofte doroste man 500 ta jem toonestam begiram ba karte hadyeye 5 dollarish. aali bood.
    inam linke sabte namesh
    www.awsurveys.com?r=4937472
    خخخخخخ...

    ملتو کوسخل کرده...هنو هم ول کن نیستن

    بابا اگه میشد ک همه 100تا اکانت داشتن.جم های 99تا اکانتو میریختن تو یکی
    بعد فول میشد..

    اونی هم که نظرشو نوشته.گفته 10هزار تا..اون خود صاحب سایته...
    بازار گرمی میکرد...

    خخخخ ملت مارو...

    ببخشید دوستان...

    شبتون خوش
    بابا اسکلتون کرده خخخخخخخخخخخخخ
    ممنون بسیار عالیه من با همین کار اکانتمو بردم بالا ممنون  عجبا چرا اینا همه بهت فوش دادن فرمش میری تو تنظیمات hftlibfرو میزنی بعد رفتی داخل cnbvghkاینو ردیف پنج میبینی میزنی و ایمیل طرفی که میخوای واسش جم بفرستی مینویسی بعد وارد کردن تعداد جم ارسال من اینکارو کردم نفرستاد بعد یه روز دیدم سه هزارو دیویست تا جم دارم یعنی داشتم میمردم از خوشحالی الان لولم صدو دویه و تو گروهه الاچاغم اگه امتحان کردید نشد به شمارم زنگ بزنید توضیح میدم ممنون از سایتتون بای اینم شمارم ۰۹۳۸۱۳۴۶۳۱۲  فعلا بای  وقتی شماها که نمیتونید چرا به طرف فوش میدید ها بای 
    ممنون از سایتتون   ایول دمت گرم
    جان کی قسم بخورم که تصویری شو بذاری؟؟؟؟؟؟؟
    خیلی بد توضیح دادین ابدا چیزی نفهمیدم!!!!!!!!
    چرت وپرت گفته
    کسافتا فورمش کجاست
    خدا شفات بده با این سایت مسخرت 8888
    با سلام چطوری راهنمایی کنید ممنون

    شرت پرت گفته دوستان غیر ممکنه
    تنضیمات hftlibf  نداریم معمولا کلمه معنا دار می نویسند معلومه که کس شعر گفتی
    با سلام و خسته نباشید عیوهناس بابا اسکل شدینا این داره گولتون میزنه اگه اینجور بود که همههههههه تو کلش 5کارگره بودن یا لول زیر 200نبودن این اقا اومده یه شروور گفته شما هم هی نظر های الکی میزارین این اقا مجتبی به قول قیامت اومده یکم بازارو گرم کنه این مجتبی هم خود صاحب سایته کمپانی کلش این بازیو یه جور ساخته که تقبلب نشه اگه اینجور بود که کلش هک هم میشد این عمل هم دست کمی با هک نداره میتونیم 100تا اکانت دیگه بسازیم و هر اکانتی اولش 500عدد جم داره 250تا جم برای کارگر دوم 250 تا دیگه میمونه اصلا بیگم 200عدد باقی میمونه مرسی گول این دروغ گو رو نخورین (مرگ بر دروغ گویان)😢😢😢😢😢😢😢

    یکی درست جواب بده.من از این روشا نتونستم روش دیگه ای هست

    کس ننت اونی گه مست کسشر گذاشتی همه رو سرکار گذاشتی ننت ترابه مادرجنده حروم زاده
    آقا بخدا باور کنید کلش هک داره منم هکرم هرکی اکانت داره لول بالا زود بفروشه ک به زودی خزش میکنم تاحالا هم 50 تا اکانت لول 100 ب بالا هک کردم بقران راس میگم 
    اینا یه گوهی واسه خودشون خوردن اصلا همچین چیزی که میگن نیست
    زر زیادی زدن پدرسگهای حرومزاده
    اکان اول و دوم خودمون رو کجا قرار دهیم
    چقد ساده این شما چطور میشه جم انتقال داد نمیشه چرا باور میکنین
    سایت خرید و فروش اکانت به پشتیبانی نماینده ی closh of clans در ایران راه اندازی شد  ,این سایت جهت بالا بردن امنیت در خریدو فروش و جلو گیری از کلاهبرداری در سایت های دیگر طراحی شده است این سایت به جز خریدو فروش هدیه ی رایگان 500جم رایگان برای هرکاربر فعال در نظر گرفته  ,درضمن هر سوالی که مربوط به کلش آوکلنز باشد در نظردهی پاسخ داده میشود              
     
    http://closhaccount.blogfa.com 
    کیرم توی پیجت خوب این فرم لامصبو از تو کونت دراوردی??
  • محمد شفیعیان
  • کجا باید برم انجام بدم خواهشا بهم بگید 
    کس کش مادر جنده مادر کسده خواهر خراب دیوث زود بنال دیگه هزار تا پیام دادم کونی
  • کیرم تو حلقت
  • کس نگو کونی
    harfi nadaram vaghean beghoran oskol shodin
    یوهاهاهاهاهاهاها من فرمو یافت کردم ولی ... بهتون نمیگم برین اینقد بگردین تا پاره بشین ................. الکی مصلا :/                                     الفراررررررررررررر
    آخه خدا لعنتت کنه بیشرف.خجات نمیکشی مردم میزاری سرکار.دهن سرویس تو ازون هایی ک وجود نداری.آی حال میده بزنن این وبلاکت رو هک کنن برینن به هیکلت.ک اینطور هم میشه
    منتظر باش.تا شمارت بزارن داخل همین وبلاک همینایی ک سرکرا گذاشتی بهت بزنگن و عمت بیارن جلو چشمات
    سلام دوستان صفحه فروم کلش اف کلنز کجاس

    ام سلام ببخشید نوشتین ابتدا اکامت اول خود را ولرد کرده سپس اکامت دومه خود یعنی چس واسه من یعنی.   واسه بچه ها تو نظرات اموزش دقیقشو بزارین ممنونم
    ببخشید اموزش دقیقشو تو نظرات بفرست اقا ممنون میضم راستی بچه ها اگه کسی چیزی فهمید از این حرفاش به منم بگه اقای سهراب تو نظرات خیلییی دقیق توضیح بده اموزش انتقاا جم رو
  • حسین علوی
  • این قسمت فروم کجاست. اگه میشه تصویری بزارید

    ببخشید می شه بگید فروم کلش کجاست
    یعنی چی اتلاعاطو  در صفحه جیمیل بزنیم جیمیلو زدم  اطلاعات لولو کجا بزنم
    مادسگ تو فکر کردی هکری اشغال
    دروغی بسیار بزرگ .چون شکرت سوپر سل اگه کسی بتون این بازیو هک کنه پول خوبی میده تا بدونن باگ امنیتیشون چیه .اگه روش قابل اطمینان بود اقایی که این مطلبو گذاشته میرفت خودش میگفتو پولدار میشد ...اکانت فروشی لول 60 
    اکانت اول و دوم که نوشتیم رو کجا وارد کنم؟
    سلام داداش میشه این راه رو یه جور اسون تری به ما بفهمونی من که هیچی نگرفتم اخه چه جوری جم انتقال بدم لطفا کمکم کنین الان لول63هستم اونم دو کارگره کمکم کن داداش دعات میکنم
    اکانت اول و دوم رو کجا وارد کنم؟
    خداییش راس واقعا اگه راس بگی نوکرتم
    داداش سینا عزیز اکانت اوتو رو جیمیل سیو کن بعد بازی از اول نصب کن تا اسم دهکده جدید پیشبرواونوقت بر تو جیمیل قبلی یادت باشه قبل از حذف 2 تا جیمیل داشته باشی

    مهدی جان من اون اکانت رو که تو آموزش نوشته رو باید کجا وارد کنم؟اگه تو تلگرام هستی شمارت رو بده تو تلگرام کامل توضیح بده
    کیا از این روش استفاده کردن و به نتیجه رسیدن؟
     اقا مهدی اگه اومدی تو به من بگو چه جوریه بخدا جم نیاز دارم اینا هم که جوابم رو نمیدن

    اگه کسی از این روش استفاده کرده و به نتیجه رسیده به ما هم بگه.تو رو خدا
    فک میکنم الکی باشه اصلا قابل انجام نیست

    اخه یک کم فک کنید اگه می تونستید از یه اکانت به یه اکانت طیگه جک بدی همه ده تا اکانت میساختن و به اکانت اصلیشون میریختن
    همتون اسکل شدید!!!!!
    کس مادرت
    ریدی
    ببخشید میتونید با من زنگ بزنین آموزش بدین آخه من هیچی از این نوشته نفهمیدن
  • یکی هستم دیگه
  • دوستان من قبلا استفاده کردم الان انگار شبکه کلش اونو بهم زده

    سلام این کار باید کجا انجام بدم

    لطفا بگید چجوری بفرسم

    500  جم
    http://forum.supercell.net
    فروم سوپرسل اینه و برین توش و کلش رو بزنین
    سلام ما کلنمون یدونست یعنی وقتی سرچ میکنی خودشه برای راحتی اومدن شما پس بیاید ما هوگ دراگ والکری پکا گلوم همه چیز میدیم

    نام لیدر:atashin
    نام کلن:iranclash123
    داداشااااا،اینو بگم بهتون که این یه فرم تقلبی تحویلتون میده و با گرفتن دو جیمیل و رمز از شما صاحب دو اکانتی که شما ها رمز و جیمیلشو به طور کامل دادید و حتی اگه رمزتونم دو مرحله ای باشه دیگه اکانت از دستتون میپره و کمتر از یه دیقه رمزارو عوض میکنه و جز این که میشینی میزنی تو سرت چیز دیگه ایم نییییییییییییس،اینو درک کنید جون مادرتووووون
    خخخخخ توضیع بده این جوری نوشتی 



    ابتدا وارد کلش می شویم جم گرفتیم در میایم خخخخ
    اگه واقعی هست چرا تصویریش را نمیزاری...ماها که میایی از این سایت بازدید میکنیم هر چی پول هست میره تو حساب این اقا همش دروغه
    سلام دوستان پاسخ همتون پیش منه من دیگه به این سایت نمیام هرکی جم میخاد اونم مجانی و رایگان بیاد تلگرام٬لاین ٬واتساپ یا ایمو تا جوابتون و بدم فقط تاون هال ۷میشه جم انتقال داد منتظرتونم تا بهتون کمک کنم 09373458607
    همش الکبیه اگه می شد الان کسی دنبال جم نبود وگرنه هرکیچند تا ااکانت پشت سر هم می ساخت و به اکانت اصلی خود جم انتقال میداد 
  • به تو هیچ ربطی نداره
  • آخه کیرم تو اول و آخر تو و اونایی که کس شرهای تو تایید میکنن مادر جنده چرا چرت میگی خودت میدونی چی نوشتی کیری
    سلام دوستان ماکه چیزی نفهمیدیم حداقل الان دیگه بالول۲۵۰نیازی به جم ندارم مرسی
    خدایی خودت فهمیدی چه نوشتی یه مشت ادم ساده هم اومدن التماست میکنن که تروخدا بذار اموزش تصویریشو چون دروغ گفتی مثه خر تو گل موندی جواب این جماعتو چی بدی ..بخاطر بازدید سایتت کس شعر تحویل مردم نده
    توروخدا تصویریشو بزار
    خودت فهمیدی چی گفتی
  • مهندس کامران
  • بورو خودت رو اسکل کن:مثال:
    سوال:شما اسکلی؟
    یا ما خریم؟که داریم متن تورو میخونیم!!!!
    داداش یه چیزی بهت بگم که بعد نری وبلاگ آبروت بره…
    ۱_باید نام نرم ابزار رو بگی 
    ۲_مبهم حرف نزن 
    ۳_زیر دیپلمی حرف بزن چون ملت سواد ندارن 
    ۴_بیا سر بزن به این وبلاگ که ببینی چی کار کردن مردم.
    یا چی گفتن.
    هرکی موافقه لایک بده....

    لطفا اموزش تصویریش رو بزارید

    چرا پاسخ گو نیستی آقای سهراب 
    این برنامه گیفت میده بچه ها اموزشم داره
    http://www.AWSurveys.com?R=5672947
    متشکرم از راهنمای شما like.                                     
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    اما دیوس نتونستم پیدا کنم
    اخه دیوث بی وجود گوه میخوری وب میزنی تو و الکی کس شعر گفتی اخه اسگول خان نمیتونم گوه نخور لدفا مسولین رسیدگی کنن خخخخخ بچه ها کسی خواست بیا کلن لول 7 بیاد*قدرت پنهان*اینجوری فداتون
    ای مدیر سایت چی چی کس چر میگه مرتیکه لاشی....!!!
    فروش جم بازی های کش ازجمله کلش اف کلنس باقیمتی بسیارمناسب وسریع

    راههای ارتباط باما:

    www.telegram.me/arzunbekhar

    Inista: arzunbekhar

    www.arzunbekhar.com
    لطفا تو این دو روز اینده اموزش تصویریش رو بزارید.
    من از شما خواهش مندم که فیلم رو بزارید

    لطفا فیلم رو بزار جناب مدیر

    این کسی که گفته راه برا انتقال جم هست اینومن میشناسم،تازه ازتیمارستان شده، وضعیت روانیش حاده، نیازشدید به روانپزشک داره،الانم نیستش چون بردنش روانپزشک بعدش میبرنش دام پزشک تا آزمایشات لازم روش انجام بشه ،این یک نوع بیکاری وحشتناکه،ضمنا مادرو خواهرشم فاحشه اند،میشناسمش
    دیوث که شاخ و بال نداره
    یکیش همنجا بوده، معلوم نیست گور باباش رفته یا مامانش.
    پدر سگ خوب جواب بده
    این پسره دلخوش رو ببین، نوشته جناب مدیر
    ای گوز.
    بابا اینا همش کس شعره باور نگنید
    ول کن بابا من که همه جم هام پرید کلشم کنار گذاشتم دیگه  کم کم داشتم بدبخت می شدم از من که 5 ساله کلش بازی می کنم و تا لول 198 رفتم تانم هم 11 مکس بود به شما نصیحت از همین الان ترک کنید به جان مادرم بدبخت می شیدچیزی هم بهتون نمی رسه در ضمن پولش هم حرومه این بازی رو نکنید...
    سلام هرچی پول میخوای میدم فقط بهم بگو چطوری باید انتقال بدم بصورت تصویری  ادرس بده بیام بهم بصورت حضوری بگی 09035280584 بزنگ


  • کیییییییییییییر توووووووووووو کووووووووووووون نننننننننننننننننننننت
  • خو کونی مادر جنده از همون اول بگو نمیشه کونی ملت ببخشیدا اسکلمونو اسکل تر کردی کیرم تو اون کون گشادت فردا میگم بچه ها بیان کونتو پاره کنن ساک زن جنده اگه میخوای نکونمت دیگه اینجاها پیدات نشه ازین پستا کیری تم نذار کونی گشااااااااااد یه روزی میگیرمت کل خاندانتو حامله میکنم کونی بیا شورت مادرتو جمع کن خودشم ببر آبم ته کشید کووووووووووووووووووونی گرفتی دیگه اصلا پست نزار FUCK YOU SON OF BEATCH YOU MOTHER FUCKER EAT A DICK YOU COCK SUCKER BIG BOOBS
    کس کش مادر جنده کس خول پفیوز دیوس گه نخور ملت عزیز بخدا قسم اسلتون کرده برید من هکرم میزنم هکش میکنم حالشو میگیرم اگه ده نفر بگن هک کن هکش می کنم هالشم میگرن قهوه ای هم می کنم مانتو گاییدم کونده نا موس جنده

    داداش راه داره
    خخخخخ...

    دمت گرم خیلی باحال اسکل کردی.....

    مردم هم اسکل تر از این خرفا باور کردن...

    ک....ی....ر.....م دهنت خخخخخ......

    اگ میشد شرتمو پرچم میکردم...

    ک.....ی......ر دهنت.....  
    ممنون از شما😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
    کس ننت دروغ گو بی ناموس
    سلام این اموزش راسع یا دروغه 
    اموزش تصویریش رو یزارید
    همتون سرکارید همش دروغه 
    چه دروغ بزرگی دارم شاخ در میارم
    کونی ها اینا همش چرت هستن من یه ماهه دنبال این جم ها هستم اما همش دروغ بود کیرم تو کس ننتون


    اقا من چیزی نفهمیدم میشه خیلی درست و کامل توضیح بدید
    کجا وارد کنیم اکانتو اول و دومو
    سلام به همه دوستان روش فوق ممکن نیست دوستان
    واسه دریافت جم  گیفت کارت رایگان شانس خودتونو در گردونه گیفت گیفت امتحان کنید
    سایت دانلود نرم افزار
    http://giftgift.ir/
    لیست برندگان تا به امروز
    http://www.giftgift.ir/Winners/%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AC%D8%A7%DB%8C%D8%B2%D9%87-%DA%AF%DB%8C%D9%81%D8%AA-%DA%AF%DB%8C%D9%81%D8%AA

    موفق باشید
    سلام میخوان انتقال جم کنم چطوری  انتقال کنم
    یخ کله خر هکش کن
    کیرم تو کس مادرت حرومی چرا کس شعر میگی
    من نمی دونم باید کجا اکانتامو وارد کنم
    اکانت کلش میفروشم لول 90تاواهال 9قیمت 60هزار تومان اگه خواستید بییان تلگرامم 0-8-arsalan@
    خخخخخ آی نفهم هایی که هنوزم نفهمید چرا هر چقد به گوشتون میخونن که نمیشه جم انتقال داد متوجه نمیشین بازی اصلأ اجازه این کار رو نمیده آی گیجو ها
    منظور از وارد کردن اکانت دقیقا کجای جیمیله 
    سلام ببخشید چجوری باید بریم تو صفحه ورود جیمیل اطلاعات و میشه تصویری هم بگید قربونتون بدم مرسی
    کس میگه ای سایت
    آخه کس کش چرا کوس میگی ننه جنده؟
    اگه یه گوهی میخوری تا آخرش توضیح بده خوار کسه لاشی.
    اینایی که گفتی رو کجا باید وارد کنیم.؟کیر تو کون عمت؟
  • کس کردی مارو
  • کس کری حاجی مارو این حرفت راست نیست

    سلام دوستان من راه انتقال جمو پیدا کردم  هر کس هنوز مشکل داره بیاد  تلگرام پیام بده 

    hosein_a_mj@

    بابا این مارو گرفته اگه راست بود جوایتونو میداد
    دوستان عزیز سلام . تمامی سایت ها با http:// شروع میشه همش تقلبی و دروغیه. 
    باید با https:// شروع باشه . انتقال جم از اکانت به اکانت هم وجود نداره .
    باو ما کسخل هستیم ک حر فاین باور میکنیم خداییش دیه ولش کنید هرکی جم خواست بره بخره 
    سلام به همه شما که بلد نیستیدفوش ندید حق دارید عصبانی باشید اما نباید فوش بدید 
    من که از این توضیحات چیزی نفهمیدم. ولی خودم دیدم که افرادی هستن جم های خودشونو می فروشن و کسب در آمد خوبی دارن ولی هیچ وقت نمیگن که چجوری ولی جدا میشه جم انتقال داد ولی مهم چجوریشه.
    آقا من اصلا نفهمیدم کجا باید اکانت هامون رو وارد کنیم تا انتقال بدیم جم هارد
     سلام اومدم بهتون بگم من قبلا یبار شانسم زد ت ی سایت دیگ تصویریشو دیدم 
    اما یچی بهتون بگم من اون موقع کلش بازی نمیکردم چون حسش نبود ولی بعد 
    ریختم بعد رفتم دنبال سایته دیدم فیلتر شده پس میشه ولی یچی بگم اونم اینکه ت اپدیت قدیمیش میشده گرفتین؟ بنده هیچ ارتباطی با مدیر سایت ندارم چرت و پرت نگین پشت سرم 
    سلام از تمامی شما عزیزانی خواهش مندم به کلن من بیایید کلش اف کلنز. کلن لول 4.zanjan fire. با تشکر.
    خیلی خوبه خودم امتحان کردم روزی ۵۰۰۰ تا جم میگیرم عالیه اگه میخواد میتونم برنامشو بهتون میدم خیلی راحته شماره خودمو میدم اگه خواستین اس بدین برنامه رو براتون میفرستم ۰۹۰۱۶۰۷۵۹۲۱
    بهترین قبیله یا همان کلن در کلش آف کلنز قبیله یا کلن پسران بامرام است.درزم رهبر این قبیله باید هومن باشد😀😀👍👍👍👍😀😀😀😀😀👍👍👍😉😉😉😉
    سلام.کجا باید اکانت هارو وارد کنیم؟لطفا کمک کنید.ممنون
    با سلام کلش بازان من تو کلش افکلنز کلن زدم الان لول سه هس اما یکمی سوت و کوره اگه بیاین و کمک کنین دوباره سرپاش کنم ممنون میشم
    تورو خدا آموزش تصویریشو بزارین 
    الکیه بابا ول کن اوسقلن میخان ما رو قول بزنم

     عرض خسته نباشید خدمت کاربران عزیز .
    ببینید دوستان اول از همه باید ننه این بچه کونی رو بکنیم.
    دوم باید خودشو از از کله تا کونش بکنیم. 
    سوم به خودش بگم که اخه بی ناموس اخه کس بی بی اخه کس کله اخه کون گشاد اخه کون پاره کونت پاره
    چرا الکی گوه میخوری به جای گوه خوردن بیا کیر منو بخور
    خخخخ
    سلام اگه میشه یه اکانت بساز 250 جم اولش رو بفرست واسم 
    اینا همش دروغه. برائ حک کلش باید رمز (گیم سنتر) یا در أندروید رمز جیمیل کسئ رو میخوائ حک کنئ داشته باشئ. اما شرکت سوپر سل رمز جیمیل یا گیم سنتر کسایئ که کلش دارن رو داره. بعد سوپرسل رو این جمیل ها یه رمز امنیتیه طولانئ که بیش از ١٢ رقمه میزاره.  که کسئ نتونه کلش کسئ رو حک کنه یا انتقال جم بده. 
    کوس کش
    کس کش بیناموس چرا دوروغ میگی دیوث

  • قنبر کیر کلفت
  • ملت کسخولی که باور کردن 
    ملت کسخول طرف کیرتون کرده نشسته روش
    قبل از باور کردن هرچیزی تحقیق کنید با جستجوگر کروم تحقیق کنید چون براتون ترجمه میکنه از خود سایت سوپرسل
    کیر داداشم تو کونت با این وبلاگت
    س.
    خوبی عشقم؟ 
    عجب خوب راهنمایی کردین،من که واقعا فهمیدم.
    بزارین توضیح واضح بدم بقیه بفهمند.
    اول باید کونش رو با چاقو پاره کنیم، بعد تو کونش شاش کنیم.
    سپس گزینه کس ننه رو فشار میدیم و از جلو و عقب کیر و آب کیر میریزیم تو دهنش. حالا آماده کس خواهر بازیه و باید به کون عمش دست بزنیم. 
    کس قیافه بیا سرتو بکن تو شرتم. آخه کس مغز آخه کس ننه آخه مادرت بگا بره
    آخه پرده خواهرت پاره آخه کیر تو کس آخه کس کیر آخه کس کله آخه کس کلیه آخه کس کبد آخه کس تیرویید آخه کس روده آخه کوس کون آخه کس منی آخه کس بازو آخه کس باسن آخه کس لگن آخه کس شاشدون آخه کس خایه آخه کس انگشت آخه کس به ناخونات آخه کس شاهرگ آخه کس گلبول سفید آخه کس آنزیم آخه کس لوزالمعده آخه کس روده ی بزرگ آخه کس روده  کوچیک
    آخه کس پوست آخه کس اندام این قدر تو بیکاری که میای وبلاگ کسشر درست میکنی 
    خوب اگه این قدر بیکاری بیا با تخم های من بازی کن بیا دیگه بیا چرا نشستی بیا زود خایه هام آب شد. آآخخ اگه دستم بهت برسه یه جوری به کونت میزارم که از لپ هات گوه بالا بیاری کله کیری این چه فکر بیکاریه که داشتی؟ 
    خیلی کیر و خایه هام دهنت. 
    شرمنده دوستان که فحش زیاد دادم. درد و دلی بود که باید این مادر جنده رو در جریان میذاشتم.

    لطفا اگه میشه به صورت خلاصه متن را بنویسید یا به صورت تصویری بگویید

    سلام ببخشید با چه نرم افزاری این کار انجام میگیرد؟
    تو این سایت ثبت نام کنید بهتون  گیف کارت مجانی میده میتونید جم بخرید حتما امتحان کنید 
    اینم لینک ثبت نام 
    http://www.AWSurveys.com?R=6937677
    باید وترد چه برنامه ای شد 
    لطفا جواب بدین😭😭😭
    خخخخخخخخخخخخخ چقدر خندیدم بازم نظر بدید بخندیم 😅😅😅😅😅😅😅😅😅
  • کیرم تو کوس ننت
  • اخه بچه کونی کیرم تو کوس زنت مادر قهبه چرا مثل بچه ادم توضیح نمیدی اگه نمیدونی بگو نمیدونم خو مجبوری اینقدر فهش بخوری کیرم تو کوس خواهرت اجدادتو بدم کل ایران بگاد دیوث 
    داش ملتو سرکار گذاشتی
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    خب آموزش تصویریشو بزار اگه راست میگی
    اول و اخرت و گابیدم سگ کثیف

    سلام دوستان اینا کلا کسه شعره اگه همچین چیزی بود حتما در اپدیت های قبلی بودش الان انقدر سرویس امنینتی کلاش رفته بالا هکر ها هم نمیتونه هک کنه
    اقا این امدم توضیح بده یعنی چی شما اول اکانت خود را وارد کره بعد اکانت دوم یعنی چی یعنی کجا وارد کنیمـقشنگ توضیح بده اقا

    باید کجا اکانت اول ودوم رو وارد کنیم صفحه اطلاعات کجاست اگه تصویری باشه بهتره 

    دمتون گرم .کوسکش مونده بودی واسه کلش من . بچه ها دوتا اکانتمو برداشتن یعنی اکانت از دستم گرفتن هک کردن خداییش لول یکیش ۸۹بود یکیش ۷ بود  کوسکش به لول۷ هم رحم نکرد.😠😠😠😠
    خخخخخخخخ
    فکر کردن به این سادگی میتوانند سره جماعتو کلاه بگزارند

    این سای به درد نخوره 


    دیگه نمیدونم جم شما کجا جم کجا 


    بچه ها اگه کلش بازی میکنید به کلن کردی گرمانجی سری بزنید  مچکرم
    سلام میشه کمک کنی
    خخخخ باو زرنگ چه خوب اموزش دادی خخخخخخخخخخخخخخخ
    الکی همه شما را گیر اوردند دهن این کلش رو شما سرویس کردین برین په زندگیتون
    سلام چجوری وارد کنیم توضیــح بدهید لطفا ممنون
    این چه کوس شیر است کونی اگه این واقعیت بود چرا تصویری را نگذاشتی
    برنامه اش کو
    ادم دروغ گو عوضی

    اگر این روش واقعا انجام شدنی هست لطفا  بیشتر راهنمایی کنید و یا به صورت فیلم یا عکس آموزش را کامل کنید.

    با تشکر از زحمات شما

  • رهام شالیار
  • سلام ببخشید اگر امکان داشت خیلی ساده میشد اکانتیکه از دست رفته رو دوبوره اورد این میشه اگر میشد هرکسی حداقل روزی ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ جم میگرفت هی اکانت میزد هی انتقال میداد 

     

     

    فقط وقتتونو گرفتنم دوستان عزیز

    مال من سوپر سله باید چکار کنم

  • فروم کدوم گوهی بود؟
  • خخخخخخخخخخخخخ چ عالی دم کصخوووولمون گرم من بیست میلیارد تا جم گرفتم

    چی جوری جیم انتقال بدم از کدوم سایت راهنمایی کنید ممنون

    آقا لطفا فیلم بزارین تا بفهمیم

     

  • محمد جواد
  • اقا من منظورتون  و نفهمیدم میشه بگید کجا باید یرم تا این گار رو بکنم توی چه برنامه یا سایتی ممنونتون میشم 

    آقای همه چیز دون اگه راس میگی یه آموزش تصویری بزار دیگه 

    دوستان همه اسکول شدین همچین چیزی امکان نداره

    میشه لطفا فیلمشو بگزارید

    کوس شعر هست همش کوس میگه کوس ننت بده لاشی الکی اینترنت مردم رو هدر میدین

    خب الکی هم باشه بزارید یک امتحانی بکنم جیمیل اول و دوم رو کجا باید وارد کنم خب میگید ابتدا جیمیل اول رو وارد میکنید مجا وارد میکنید لطفا جواب بدید ممنووووووووووون

    بچه ها دروغه ولی یه روش دیگه بلدم

    رمز جیمیلتون رو باید بفرستید به جیمیل زیر تا بعد یک روز ۱۰۰۰۰ جم رایگان خودکار به اکانت تون اضافه میشه .

     

    Clash.of.clans.sopersell.acoont@gmail.com 

    .

    اسماعیل بلا نسبت کونی...... این کونی میخواد رمزتون را بدید و وارد اکانت کلشتون بشه و هکش کنه و این جیمیل خودشه... کونی جان.. خودتی.. همون فکر میکنی ملته

    نظرای همتونو خوندم . من کاری ندارم دروغه یا راست ولی اینو مطمعنم میشه از یه اکانت به اکانت های دیگه جم انتقال داد ...  رفیقم قبلا اینکارو کرد برا ما .. ولی متاسفانه ازش نپرسیدم چطور .تا منم ازش یاد بگیرم 

    در ضمن یه اکانت تاون۱۲مکس دارم برا فروش . فقط هم حضوری  . رو سوپرسله این هم شمارم ۰۹۰۳۰۶۷۰۹۸۰. بنده اهواز هستم

    برو کون کش همش چرته

    🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴والا راست بکم همش دروغ ه ببینین کلش بازی نکنین فقط وقت تلفیه🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴

    بعدم اینقدر دونبال اکانت رایگانین کلش رو شاید هک کنم اکانت رایگان 

    میزارم زیا صب کنین🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴

    عمرتون رو تلف نکنین به قرآن سمره ای نداره ☹

    به چه ها به حرف اسماعیل گوش نکنید اکانتاتونو هک می کنه این یه روش هک کردن من خودم یه هکرم

    بی بینید گسی که فک میکنه این هکه باید بگم که هک نیست شما یه اکانت میسازید لول ۱و۵۰۰تا جم داره اون ۵۰۰تا جم رو به اکانت اصلی تون انتقال میدین هک نیست ولی خیلی سخته میشه فهمید

    ریدم پس کلت که مردم رو سرکار میگذاری

    مثلا که چی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی